<%=StrTitr %>
کدخبر : 253
تاریخ مخابره :      ۱۳۹۵/۱۰/۷ - ۱۰:۱۶
تعداد بازدید :    22553
سامانه آموزش مجازی
جلسات مجازی مرکز جذب
رعایت این نکات جهت برگزاری جلسه آنلاین الزامی است

با عنایت به راه اندازی سامانه برگزاری جلسات بصورت مجازی توسط مرکز جذب اعضای هیات علمی، کاربران می توانند با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود وارد این سامانه شوند و به امکاناتی نظیر شرکت در جلسات ، آموزش آنلاین و همچنین ویدئوهای آموزشی دسترسی پیدا کنند. بدین منظور رعایت نکات ذیل الزامیست:

نصب فلش پلیر flash player روی سیستم خود.(نسخه ی مربوط به مرورگرتان را نصب کنید): آخرین نسخه ها جهت دانلود در آخر این خبر قرار داده شده است.

داشتن بلندگو و میکروفون (هدست)

برخورداري از اینترنت پر سرعت حداقل با پهنای باند 512kbps

برنامه زمانی برگزاری جلسات آنلاین نیز متعاقبا از طریق همین سایت اعلام خواهد شد

 جهت ورود به سامانه می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

 

برنامه جلسات :

ردیف جلسه لینک ورود
1 جلسه داخلی مرکز جذب    ورود به جلسه
2 کارگروه تجدید نظر عمومی ورود به جلسه
2 جلسه شورای مرکز جذب ورود به جلسه
3 هم اندیشی دفاتر تحقیق ورود به جلسه
4 تجدید نظر ماده 20 ورود به جلسه
5 جلسه هیات مرکزی  ورود به جلسه

 

 

ردیف نام نرم افزار لینک دانلود
۱ نرم افزار "Adobe Connect" ویژه سیستم عامل ویندوز
۲ نرم افزار "Adobe Connect" ویژه سیستم عامل "Mac"
۳ نرم افزار "Adobe Connect" ویژه سیستم عامل "Android"
۴ نرم افزار "Adobe Connect" ویژه سیستم عامل "iOS"
۵ نرم افزار "Adobe Flash Player" ویژه مرورگرهای "Safari"، "Firefox"